top of page

Miro Gavran : A sada je na redu "LUTKA"

Updated: Nov 15, 2018


Pisac Miro Gavran

U susret 3.rodjendanu Teatra Vihor i beogradskoj premijeri predstave "LUTKA",  zamolili smo proslavljenog hrvatskog dramskog i romano-pisca Miru Gavrana da sa nama podeli svoje utiske o našoj putujućoj priči Vihora, a u celosti delimo sa Vama njegov odgovor koji govori o počecima, prvim koracima i rečima kojima nas je pogurao napred!

"Kada mi je  mlada i uspješna glumica Nevena Ristić ( danas Vukes) , prije četiri godine rekla da želi pokrenuti putujući teatar, ispočetka sam ju odgovarao od toga, znajući koliko je to težak i zahtjevan posao. Nevena je tada bila zvjezda TV-serije “Vatre ivanjske”, imala je iskustva i u radu na filmu i u teatru i činilo mi se da je za nju najbolje da svoju energiju čuva za taj posao.  


Ekipa predstave "Teško je reći zbogom" Mira Gavrana u jednoj od garderoba pred gostovanje, na slici Ivan Mihailović (levo), Nevena Vukes (sredina), Dragana Dabović (desno)

Kada sam shvatio da je u toj krhkoj djevojci iznimna snaga i jasna vizija kakvim se teatrom želi baviti, bilo mi je zadovoljstvo što je baš s mojim tekstom  “Teško je reći zbogom” pokrenut Teatar VIHOR. Nevena je okupila sjajne mlade glumce i suradnike i nastala je predstava koju su s velikim uspjehom izvodili i po Srbiji i na gostovanjima u Pragu i Parizu.

Stoga   mi je drago da se naša suradnja nastavlja s komedijom “Lutka”, kojom sam ja kao autor nastojao na duhovit način progovoriti o najvažnijoj temi na svijetu: o muško-ženskim odnosima.


Premijera je zakazana u Beogradu 06.decembra 2018.godine u Zvezdara Teatru, a predpremijera 03.decembra u Bačkoj Topoli sa početkom u 20h.

Miro Gavran i glumica Nevena Vukes na obeležavanju prvog rodjendana Teatar Vihor 2016.godine u Mixer House-u u Beogradu

O ČEMU KOMAD 'LUTKA' GOVORI?


"Poželio sam pokazati u čemu mi muškarci  griješimo, kada je u pitanju ljepši spol. Vjerujem da će nam Nevena i Bojan na glumački uvjerljiv način ovom predstavom prikazati različite prepoznatljive situacije u kojima se prije ili kasnije zatekne svaki par.




Ekipa predstave "Teško je reći zbogom" Mira Gavrana u Pragu na 7. Gavran Festu 2017.godine

Prepoznavanje nas samih  u drugima, uvijek je popraćeno smijehom. Nema ništa ljepše nego kada se u teatru smijući likovima na sceni  smijemo  sebi, te  na neosjetan način dolazimo  do ljekovite samospoznaje. Nakon nekih predstava,  sebe  vidimo drugim očima . Možda vam se to dogodi i nakon što pogledate “Lutku”.  A možda doznate i što je važno da bi osoba s kojom živite bila sretna i ispunjena u vezi s vama.

Miro Gavran"

Protagoniste legendarne komedije 'LUTKA' Mira Gavrana igraju glumac Bojan Dimitrijević i glumica Nevena Vukes.

Oficijalni plakat predstave "LUTKA", Teatar VIHOR


191 views0 comments
bottom of page